ערב קבלה שבועי – כל יום חמישי ב 18:15

ערב קבלה שבועי פתוח לקהל הרחב – כל יום חמישי ב 18:30 f
חברים יקרים – אנו שמחים לבשר על רצף שיעורים מיוחד לחיזוק והארת הנקודה הפנימית, שיתקיים מדי יום ה׳ בבית מדרשנו "הסולם" שברמת גן.
זהו זמן תורה לכולם! בין אם אתם מתחילים או מתקדמים, בין אם למדתם כל השבוע לכבוד שבת, או שטרם הספקתם לעצור את החיים לרגע ולטעום טעם הנצח — כולם מוזמנים.
מה בתכנית?
בעל הסולם מלמד אותנו שסיפורי התורה הם לבושים לסודות עמוקים ביותר והדרכות רוחניות ומעשיות לחיים טובים יותר.
למען האמת, כל תורתנו הקדושה היא מעין צופן עתיק ונסתר אשר בעזרתו אנו פותחים את שערי שמיים. כדי להכיר את שפת האמת ולפענח את הצופן עלינו ללמוד ממי שיודע.
3 שיעורים ברצף
הרב עדיאל רוזנפלד על פרשת השבוע בנפשך
את הרב רוזנפלד יכול להיות שאתם מכירים מההרצאות המהפנטות שלו על הקו המחבר בין נפשך לאורו ית'.
בסדרת ההרצאות הפרשה בנפשך הרב עדיאל ילמד אותנו כלים אימוניים וטיפוליים שיתנו לכל אחד ואחת את היכולת להתמודד עם אתגרי החיים והנפש ויאיר לנו את הדרך לנפשנו, לזוגיותנו, למשפחתנו ולשבת הבאה עלינו לטובה.
הרב יהודה גלעד על יסודות ההשקפה היהודית
הרב יהודה גלעד יודע להפוך כל חושך לאור וכל מר למתוק בעזרת הצמדות ליסודות ההשקפה היהודית. היכולת להשקיף מבעד למשקפי הסולם ולראות את העולם דרך עיניו של הטוב והמיטיב זו תכונה נרכשת.
עם הרב גלעד נלמד מהי הדרך בה ההאדם מפרש את מציאותו באופן טבעי והדרך בה מלמדת אותנו חכמת הקבלה לראות את המקרים בחיינו.
הרב דוד היימן על עיקרי חכמת הקבלה
הרב דוד היימן מקדיש את עיקר חייו
לחקירה ודיוק יסודות ועיקרי חכמת הקבלה. הוא מסוג האנשים שלא יכולים לקבל "ככה" כתשובה ואינו נח עד שלא מוצא את התשובה הפנימית יותר.
הייחודיות של הרב היימן היא היכולת לקחת את הכללים העמוקים מיני ים שהוא מגלה בלימודו עם הרב אדם סיני שליט"א ולדבר אותם בצורה מובנת ונהירה לכל נפש.
כולם מוזמנים ללמוד איתנו ועם החברים יסודות בלימוד פנימיות חכמת הקבלה, ולגלות יחד את הדרך האמתית לחיים טובים והתקדמות רוחנית מתמדת.
"וכעת, בדורנו זה, אחר שכבר קרובים אנו, לגמר ב' אלפים האחרונים, לפיכך ניתנה עתה הרשות, לגלות דבריו ז"ל, ודברי הזוהר בעולם, בשיעור חשוב מאד. באופן, שמדורנו זה ואילך, יתחילו להתגלות דברי הזוהר, בכל פעם יותר ויותר, עד שיתגלה, כל השיעור השלם, שבחפץ השי"ת." מדברי בעל הסולם בהקדמה לספר הזהר
טעמו וראו כי טוב השם
טעינת הנקודה הפנימית תתקיים בימי חמישי בין השעות 19:00 ועד 21:00 עם הפסקות קצרות בין השיעורים. הכניסה חופשית. לנשים וגברים בהפרדה. יהיה שמח!
הסולם, ז'בוטינסקי 128 רמת גן